Re: Přepě»ová ochrana pro ETH

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Čtvrtek Září 17 19:18:28 CEST 2015

Dne 17.9.2015 v 11:03 RV napsal(a):
> Nechci Vam kazit nadseni, ale neznam nikoho komu by cokoliv pomohlo
> proti blesku (krome toho, ze nezacalo horet). Povazuju za mnohem lepsi
> investici si zasadit na kraj pozemku topol a hodne ho zalejvat.
>
> Pamatuji i znameho, ktery rozhodne nic neosidil pri stavbe a zabezpeceni
> a odeslo uplne vsechno - vcetne pojezdu brany.

Tohle mohu potvrdit, já "chytil" blesk do toho topolu (v mojem případě
se jednalo o javor, ale to snad nebude takovej prohřeąek), kterej byl
cca 30m od baráku a prakticky vąechna elektronika která byla v rohu
baráku směrem ke stromu tak změnila své chování - něco přechodně, něco
trvale, zejména podle stupně integrace, třeba z CCTV kamery se stalo
těľítko, na zdroji vyskákaly vąechny ochrany zároveň a stačilo ho na
nějakou dobu nechat odpočinout.

Daląí informace o konferenci Hw-list