Re: Návrhářem FPGA za 21 dní

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Říjen 27 17:34:44 CET 2015

Děkuji za optimistické informace.
Pak je to skoro "značka ideál".
Oni tam zřejmě budou nějací čerti, schovaní v detailech, ale zatím se budu
hrdinně tvářit, že se jich nebojím.  ;-)

Mrzí mě, že jsem se tady nezeptal dřív než jsem objednal ten Xilinx.
Teď budu muset vykrvácet ještě na drahém JTAG (30+ USD).
Nemáte prosím někdo praktickou zkušenost s nalitím pomocí nějakého
univerzálního JTAG, např. ten již zmíněný J-Link? Nejen kvůli penězům
(i když při téhle ceně by už si na mě možná mohli smlsnout i
celníci/pošťáci),
ale hlavně proto, že spoustu různých univerzálních JTAGů mám v šuplíku
a nemusel bych čekat měsíc na další z Číny.

Ještě jednou díky.
PL