Re: Návrhářem FPGA za 21 dní

balu balu na k-net.fr
Úterý Říjen 27 02:21:30 CET 2015

Zavisly, az na vylozene speciality cipov nie ste. K tomu sa ale dostanete az budete robit optimalizovane aplikacie, povedzme s aritmetikou, gigabitovou komunikaciou a podobne. Vtedy sa snazite kod napisat tak, aby sa namapoval do dostupnych blokov na konkretnom fpga.
V modernych velkych fpga mate na tieto funkcie specializovane primitivy. Myslim, ze pre pouzitie v cnc ale nic z tohoto nepotrebujete a kod bude uplne prenosny.

V praci robime pokial mozno vsetko genericky a az finalny vhdl kod sa kompiluje na konkretny cip. Posledne leto sme presli z velkym projektom zo stratix ii (cip asi za $1700) do atrix 7 (asi za$300) a velmi to nebolelo. Akurat je teraz uz vela veci namapovanych do dedikovanych blokov aby sme mohli najefektivnejsie vyuzit cip.

Ako David hovori, je to o nabozenstve. Ja zas nemozem citit Alteru, ale to je hlavne koli bolestivym spomienkam z detstva :-)
Dolezite je zacat.

b.