OT - binec z garaze

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Neděle Říjen 18 13:19:02 CEST 2015

Ahoj,

Zdá se, že jsi se s nějakou tou CB stanicí potkal.
Třeba mi dokážeš poradit - dlouhá léta vlastním President Harry Clessic
(první generace) a v posledním autě mám problém kam jej namontovat. Ta
móda obřích displayů na středové konzoli je s CB neslučitelná. Napadlo
mne několik míst, ale všude jsem dlouhej, tak jsem si říkal, že se
podívám po nějakém kratším rádiu.
Jak to tady tak čtu, tak to asi nebude jednoduché podívání, máš s něčím
z poslední doby dobré zkušenosti??
(používám rádio dost amatérsky - asi na úrovni znalého kamioňáka)

Díky