OT - binec z garaze

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Neděle Říjen 18 10:33:00 CEST 2015

Protože to je jedno z nejlepších CB rádií co bylo na trhu.  I dnes to
konkuruje, umí to ( vestavět orig. modul ) ctcss, po úpravách ( procesor
)  i 80 kanálů, ham band 10 metrů atd...
Já sám vlastním jeden kousek, měřil jsem ho kdysi (na Stabilocku 4015 -
radiotester) a výborná odolnost ( kvalitní přijímač) a citlivost. To
nemluvím o ručkovém s-metru a 5 ton ZVEI selektivě , RF gainu, opravdu
funkčnímu NB , atd....  Prostě poctivé rádio, bez šizení, dnes už takové
na trhu není.
Dneska se prodávají takovýhle šizungy velikosti cigaretový krabičky :
http://www.vysilacky.com/762-radiostanice-cb/28626-albrecht-ae-6110-mini-cb/
A kamioňáci se diví, že se nedomluví, ani když na sebe vidí :-( Nemá to
žádnou preselekci na vstupu, odolnost RX mizerná a v modulaci bzučí data
z procesoru.
Po 3 minutové relaci je to jako žehlička, smetr ukazuje buď naplno, nebo
nic.  Hnus velebnosti.
   Prostě Carat, Zirkon byly a stále  jsou pořádný CB rádia....škoda že
jsem si ten e-mail přečetl až teď :-(