ze sa na to uz nevyserem...

RV vicek.radek na cpost.cz
Středa Říjen 7 11:29:43 CEST 2015

> Já doufám, že jsou pořád firmy, které spíš zajímají odborné znalosti
> získané praxí než nějaký diplom nebo maturitní vysvědčení. Do posledních
> dvou zaměstnání jsem dělal jakýsi "přijímací test", případně jsem
> ukazoval něco z minulého zaměstnání (fotky, schémata).
Ale tak ja netvrdim, ze to takto maji vsechny firmy...rozhodne to takto
maji ty velke. Onehda jsem mel nejaky splin a dival jsem se na Rohde &
Schwarz zde ve Vimperku kde maji velkou fabriku (jezdim kolem na lyze) a
vim, ze tu slo x inzeratu v radiu a ruzne, ze nemuzou sehnat lidi. Jenze
z jejich pozadavku tenkrat jsem byl nezamestnatelny. Divam se tam ted
(nechodi jim odkazy na webu) a zrejme uz pochopili a ted nabizi
podnikovu skolu i pro externi uchazece.

> Jinak ještě k tomu bazírování na nepodstatných záležitostech - zažil
> jsem to v bývalém zaměstnání, kde mě buzerovali (opravdu doslova) za
> nějakou grafiku na výkrese než aby se zajímali, jestli jsem to z
> hlediska funkce nakreslil správně.
Ale tak tohle mi jeste celkem nevadi, pokud je takto nastavena cela
firma - nemam rad anarchii. Vadilo by mi, kdyby me nekdo buzeroval za
neco co stejne nikdo neresi a nebo nikdo nedodrzuje. Respektive jsem
ochotny akceptovat cokoliv co mi nekdo vysvetli proc to tak je.

Pro případ, že tato zpráva obsahuje návrh smlouvy, Česká pošta, s.p. vylučuje možnost přijetí návrhu smlouvy s jakýmikoli změnami, dodatky či odchylkami. Navržení změn, dodatků či odchylek z Vaší strany považujeme toliko za podnět k dalšímu jednání o obsahu smlouvy. Až do okamžiku podpisu/uzavření smlouvy nejsme jakoukoli naší nabídkou vázáni. Výsledky jednání předcházejících uzavření smlouvy považuje Česká pošta, s.p. za nezávazné. Česká pošta, s.p. nenese žádnou odpovědnost za případné ukončení nebo přerušení jednání o smlouvě, a to bez ohledu na jeho důvod.

In the event that this email contains a contract proposal, Česká pošta, s.p. hereby excludes acceptance of the contract proposal with alterations, amendments and adjustments of any nature. Your proposal of alterations, amendments and adjustments may only be subject of further contract negotiation. Česká pošta, s.p. is not bound by any of its offer until the contract is concluded. Česká pošta s.p. considers the result of contract negotiations preceding the conclusion of contract non-binding. Česká pošta, s.p. is not liable for termination or interruption of any contract negotiation for whatever reason.