ze sa na to uz nevyserem...

Středa Říjen 7 12:28:42 CEST 2015

Dne 7. října 2015 11:29 RV <vicek.radek na cpost.cz> napsal(a):

> Jinak ještě k tomu bazírování na nepodstatných záležitostech - zažil
>>
> Ale tak tohle mi jeste celkem nevadi, pokud je takto nastavena cela firma
> - nemam rad anarchii. Vadilo by mi, kdyby me nekdo buzeroval za neco co
> stejne nikdo neresi a nebo nikdo nedodrzuje. Respektive jsem ochotny
> akceptovat cokoliv co mi nekdo vysvetli proc to tak je.

Jenže já jsem tenkrát dostal za úkol sestavit rozvaděč podle nějakého
zadání, tj. nakreslit schéma a aby to umělo X funkcí. Tak jsem se do toho
ponořil, procházel různé starší projekty a hledal ty funkce, tj. typická
zapojení a skládal z toho to svoje schéma. Po několika dnech mi navíc
změnili to zadání - půlku věcí vyškrtali, takže jsem poslední dny zbytečně
mařil čas (úplně zbytečně ne, něco jsem se naučil, ale když vám šlapou na
krk, že to spěchá, tak na to není kdy), no dobře, taky jsem to vyškrtal
taky a poslal kolegovi (zahraničnímu), aby se na to podíval, jestli to mám
dobře. On to vytisknul a červeně počmáral titulní list, že je špatně
vyplněný, pak na dalších listech červeně napsal, že mi chybí ta grafika a k
vlastní funkci se snad vůbec nevyjádřil. Pak mi to poslal zpátky s kopií na
šéfa :-(

P.K.