Fwd: STM CUBE - zkusenosti

Sobota Říjen 3 12:00:52 CEST 2015

Opakovana editace a generovani kodu funguje prekvapive dobre, kdyz se
vlastni kod napise do sekce USER CODE, docela inteligentne jsou
automaticky vlozeny do zdrojaku. Dokonce treba odstraneni DMA, IT, ... a
pak znova pridani atd funguje bez problemu.
Uz se mi to docela libi, rezije nejaka bude ale to ma obsluha preruseni
tak jako tak a je lepsi pouzivat DMA (to je tady extra snadne)

Dne 03.10.2015 v 11:01 Ondrej napsal(a):
> [...]
>
> Možná elegantnější je testovat, který UART přerušení vyvolal stylem if
> ((huart->Instance == USART3).
>
> Ale zase na Cube se mi líbí, že rovnou testují i chyby a je možné
> používat "Err calback" - to už mi párkrát pomohlo. A to jejich
> klikátko na rozmístění pinů je také celkem použitelné. Nicméně pro
> opětovnou editaci souborů bych ho raději nepoužíval.
>
> Obecně na vygenerování základní kostry programu super a na rozchození
> USB + FAT + Mass Storage za odpoledne také super. A to, že (většinou)
> není potřeba studovat v DS co který pin v kterém registru dělá také

>>> start.atmel.com