Fwd: STM CUBE - zkusenosti

Čtvrtek Říjen 8 23:00:21 CEST 2015

Fakt je to dobry, uz jsem zkusi projekt pro 102, 051, 407, 429 a vse je
dost lehce prenositelne, vcetne FreeRTOS.
Jedine co me nastvalo, ze kdyz pojmenuju, vyvody, tak to ty nazvy
neprenese do zdrojaku. To by byla nadhera, misto GPIOA a GPIO_PIN_4 mit
GPIO_LED_R a GPIO_PIN_LED_R, skoda ;-)
Vse funguje na prvni dobrou vcetne IT a DMA. Rozchodit UART, SPI, ADC...
je otazka par kliknuti, funkce HAL jsou celkem dobre dokumentovane ve
zdrojaku a v hlavickovem souboru je zase pekny prehled, jake a kolik
jich k dane periferii je.
Kod vygenerovany pro GCC se da lehce prenest do Em::Blocks, je to otazka
par minut.
A vizualizace pinu periferii je taky super, hned je videt, co s cim
koliduje. Hledat to podle datasheetu bylo radove narocnejsi.
Az na to, ze je ten konfigurator neskutecne liny (asi Java, ze) jsem
nadsen ;-)

---