[!!Mass Mail]Re: Logicka sonda

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Listopad 5 12:22:31 CET 2015

>Obecně pouµitelnost sondy v dne±ní době nevidím moc růµově. Hlavně z toho důvodu, µe logika uµ se nedělá (resp. velmi málo) po hradlech a klopných obvodech ale skáče se (oprávněně) hned do vy±±í integrace

Stale ma vyznam pouzivat prostriedky takehoto druhu o uroven vyssie, t.j.
nie na rozhrani IO/doska ale na rozhrani dosiek resp. dosky voci okoliu.
Je otazne, nakolko je "vseobecna sonda" na toto uzitocna. Aj ja preferujem
pouzit osciloskop (kategorie servisny t.j. jednoduchy a relativne lacny,
ergo rychlo startuje a nic take hrozne sa nestane ked ho odpalim :-)) ;
sonda (prave ta CHY, konkretne 625) mi tu visi zavesena nad stolom a je
nedotknuta uz asi 2 roky.

Inak, ja by som ju mozno aj pouzival, ale musel by som vyriesit napajanie,
tie krokodilky su pre mna konkretne dost nanic. Ano ja som nepochopil ten
injektor a pochopitelne ma vrcholne vytaca neexistencia slusneho manualu.

wek

Daląí informace o konferenci Hw-list