Skladovani smd soucastek

Neděle Květen 10 12:24:44 CEST 2015

To osazování - i při tom jsem zvyklý na pásky. Pasivní součástky kupuju
obvykle po 100 kusech, smotaný pásek se pohodlně vejde do šuplíčku ve
skříňce MARS. Na součástky, které vyžadují správnou polarizaci, mám
kolejničky ve kterých rozdělám pásek a z něj to odebírám. Nebaví mě
koukat lupou na tranzistory nasypané na stole a koukat, které jsou
nohama nahoru. Zatím jsem nedospěl k používání pipety a uznávám, že
některé součástky se z pásku pinzetou vyndávají blbě. To až budu mít v
novém baráku pracovnu, kde bude dost místa.
Co se nevejde do skříněk, mám pytlíčky z TME seřazené do papírových
krabic. Sortiment IC mi přerůstá přes hlavu ... když dělám něco nového,
často nevyhovuje co je v pytlíčkách a počet pytlíčků narůstá. Problém je
s papírovýma krabicema. Uvítal bych šuplíčky, kam by se ty pytlíčky na
stojato akorát vešly. Dělá se něco takového?
Anděl