Skladovani smd soucastek

jurp jurp na volny.cz
Neděle Květen 10 11:12:38 CEST 2015

Už to tu kdysi probehlo. Hlavni sklad mam v pascich v zipovacich
pytlikach, ale pro operativni osazovani jsem nakonec skoncil u
tehle boxu, trizeno podle ceny:

http://www.tme.eu/cz/katalog/?idp=1&search=v11-1&cleanParameters=1

http://cz.farnell.com/licefa/v11-1/box-storage-smd-w-130-phials/dp/9584480?ost=9584480

http://cz.rs-online.com/web/p/prihradkove-krabice/1016551/

Nahradni zasobnicky jdou koupit jen tady:
http://cz.rs-online.com/web/p/prihradkove-krabice/1016545/

V ramci optimalizace ceny :-) se mi prozatim nepodarilo najit stejnou
(nebo nejbliz podobnou) krabicku, do ktere by se daly dopasovat tyhle
zasobnicky.

Driv jsem pouzival sanon s listy na vizitky a v nich zasunute pasky, ale
co jsem presel na tychle boxy, uz bych se nevracel. Prace je opravdu
rychlejsi a operativnejsi.
JURP