STM32F051K6U7 ma USART2 ?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Neděle Březen 15 19:32:29 CET 2015

>Z toho si nic nedìlejte, vèera jsem se trápil 2 hodiny s tím, ¾e na
>STM32F4 mi první float instrukce padala do hard fault. I ten float
>koprocesor se musí zpøístupnit a nìjak to vypadlo ze system.c, proto¾e

Doporucujem dat do asemblerovskeho startupu, lebo za urcitych okolnosti
moze kompilator pocitit potrebu dat do prologu C funkcie push registra FPU
a tam Vam to potom znova spadne do faultu (mimochodom, zrejme to nie je
hardfault, ale ak sa nemylim tak usage fault, nie som si isty; ale asi
mate ako vsetci (aj ja) vsetky faulty zvedene do jednej funkcie a prvy
label ja hardfault tak to debugger vypisuje takto).

Co myslite, preco to doporucujem... ;-)

wek