STM32F051K6U7 ma USART2 ?

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Neděle Březen 15 19:50:50 CET 2015

Byl to vlastně první pokus o použití float koprocesoru, zatím jsem se
bez něj obešel, mám raději pevnou řádovou čárku a celočíselnou
aritmetiku. Ale včera bylo hnusně, tak jsem si udělal radost a napsal si
generátor Lorenzova atraktoru na DAC výstupy a pustil to osciloskopu.
Škoda, že je digitální, na starém analogu by to asi bylo hezčí.

Mrazík