OT: Re: Firefox 36 a Flash

Jirka zaloha na volny.cz
Pondělí Březen 2 11:30:44 CET 2015

A co takhle čistá instalace 36.0 a pozdější zkopírování původního profilu?

Příp. se to dá různě modifikovat a profil kopírovat po částech, např.
bez doplňků a jen záložky, hesla jdou taky samostatně....apod.

Prostě s FF si lze při problémech vcelku libovolně hrát na souborové
úrovni a existuje na to spousta návodů a příkladů.

--
Jirka