OT: Re: Firefox 36 a Flash

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pondělí Březen 2 06:14:48 CET 2015

Zdravím,
  já to hlavně zkusil znovu na jiném počítači, kde byl FF updatován
regulérněji - zde jsem šel z 35.0.1 na 36.0 a vše funguje. Ten, co se
rozbil, jsem upgradoval z 32.0 na 36.0. Napřed tom tam zkusím binárně
přenést z toho, kde to funguje, a pokud to nezabere, zahraji si oblíbenou
hru "najděte 5 rozdílů" :-).
  Zdraví Pavel