OT: upadek civilizace (bylo: Re: MegaProcessor)

Karel M a8dtljb na gmail.com
Čtvrtek Červen 25 06:22:17 CEST 2015

Pane Zahradníku, ten Váš kluk to má hodně špatné, statistika říká (spíš je
to už axiom), že bohatí lidé většinou ani nedokončili VŠ, nebo ji ani
nezačli studovat. Jedničkáři jsou jen k tomu aby každý den jezdili tramvají
na směnu, kde po nich šéfové dvojkaři řvou, tomu přihlíží trojkař generální
ředitel a většina zisku jde majiteli čtyřkaři.
Né že by štěstí spočívalo v penězích, ale dřít = mít méně času na rodinu,
proto jsou také jedničkáři nejvíce single, což s dvojkou z biologie možná
synátor ještě nějakou ženskou sežene :-D
K.