OT: upadek civilizace (bylo: Re: MegaProcessor)

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Červen 24 13:16:54 CEST 2015

Hmm....takže až jednou ty internety vypnou (napadnou, nepůjde elektřina,
nevímco...), tak budou fprdeli?

Internet intenzivně využívám od počátku jeho dostupnosti, ale právě této
totální závislosti jsem se vždycky snažil vyhnout. Vedu k tomu i ty, na
které mám vliv...

Ne že by se mi to úplně dařilo (včetně sebe samého), ale alespoň se
pokouším...

--
Jirka