Re: [OT] Plánovaná životnost auta (bylo: [MOTO] Ford Galaxy 2.0TDCi 2009 (MK3) - porucha klimy

Karel M a8dtljb na gmail.com
Pondělí Červenec 13 12:06:08 CEST 2015

Mě mrzí, že výrobci nedospěli ke řešení zachovat velkoobjemový motor a ve
městě vypínat válce.
Ono stejně ta 1,2TSI bude na dálnici při 130km/h papat přinejmenším stejně
jak nějaká 3L H6 V6....
A ve městě od semaforu k semaforu má holt velký motor velkou režii.
Karel M.