Re: Výběr DSP procesoru

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Červenec 10 11:27:51 CEST 2015

>Pokud si pod pojmem hraní představujete "ověření µe daný princip je
>pouµitelný a dává očekávané výsledky", pak ano.

Toto je presne druh hrania sa co sa mi paci. Ja osobne by som tiez podobne
ako pan kolega Buchta isiel do STM32F4, a robil by som to s myslienkou to
podla moznosti "redukovat" do STM32F3 (aj kvoli fyzickym rozmerom). Ale
tato preferencia je len a len kvoli tomu, ze s nimi mam skusenosti - na
ten hruby odhad by snad mal stacit aj ten dsPIC resp. cokolvek ine, co
mate poruke a da s tym rozchodit rychle demo.

Presnejsie povedane, ako to uz tu niekto pisal, chcelo by to vidiet nejake
priebehy ochytene trebars aj osciloskopom, pre predstavu, a k tomu potom
aj podrobnejsi rozbor poziadaviek.

Myslim, ze toto je to co mudre hlavy nazyvaju feasibility study.

wek

Daląí informace o konferenci Hw-list