Re: Výběr DSP procesoru

Tomáš Hamouz hamouz na divesoft.cz
Pátek Červenec 10 11:57:07 CEST 2015

STM32F4 tu dokonce mám, připravený eval kit, ale ještě jsem se k němu
nedostal, práce víc než nad hlavu. Jen se teď změnily priority.
Ale mohl by to být dobrý nápad, protože mám pro něj i vývojové
prostředí (CrossWorks). Normálně dělám se STR912FAW46.

Zkusím nastudovat co všechno umí v oblasti DSP.

Dík za nakopnutí.

Tomáš