Kicad a arduino

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Únor 18 23:44:32 CET 2015

To, co jsem napsal, bylo samozřejmě v žertu. Asi jsem tam udělal málo
smajlíků, normálně ani při těžké ironii či pokusu o vtip často nedělám
žádné...

O příkazech samozřejmě vím, ale prostě je nepoužívám. Proč psát ratsnest
apod. a ještě mačkat enter, když můžu kliknout na ikonu ratsnestu? Nebo
použít pravé myšítko na kontextové menu...

Když to zopakuju pársetkrát, je to, jako bych napsal nebo nenapsal
(zbytečný) román...

--
Jirka