Kicad a arduino

Jan Smrz jan.smrz na email.cz
Středa Únor 18 22:27:43 CET 2015

Já mám příkazy eaglu namapované na klávesové zkratky, vypisuji jen pro
pár méně často používaných příkazů.

S obrácenou logikou jsem ale při zkoušení kicadu také narazil. Nejvíc mi
to vadilo při větších změnách. U eaglu třeba vyberu novou šířku spoje a
pak už jen klik, klik, .. a co klik to změna spoje. U kicadu musím najet
nad spoj a vybrat novou šířku, pak přejet myší jinam, zase vybrat novou
šířku a stále dokola. Můžu si sice vybrat mezi segmentem a celým spojem,
ale i tak je to pomalejší.

J.S.