OT: Re: Energetika - chytre site

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Neděle Únor 15 19:29:20 CET 2015

Elektřina nemá regulované ceny ale tržní. Cena elektřiny je tak nízká, že se nevyplatí stavět nové elektrárny vyjma
dotovaných zdrojů. Pokud se vám to zdá divné, tak na vině je politický ekoterorizmus, stačí se podívat na účet od
dodavatele elektřiny. Trh s elektřinou v Evropě je značně zdeformovaný.

Elektřiny začíná být nedostatek a bude hůř, tak se začíná šetřit a to za cenu sakra velkých nákladů. Hodně málo evropských
států je plně soběstačně ve výrobě elektřiny. Plánované úspory, které jsou dosahované s vysokými náklady jsou
nedostatečné, tak se musí zavádět další, které také budou nedostatečné (tedy v realitě, ne na papíře, tam se nějak
ignoruje slůvko až přes slovem úspora)