OT ebay USA

Jirka zaloha na volny.cz
Sobota Únor 14 13:41:15 CET 2015

Ještě dodám formou zcela "politicky korektní", přestože se mi to
normálně naprosto příčí:

jako občan ČR (potažmo EU) podléháte zdejší legislativě a musíte tedy
jednat v souladu s ní. U "import charges" postrádám informaci o tom, zda
se poskytovatel té služby dohodl s nějakým finančním úřadem v EU, že mu
bude odvádět DPH + příp. clo a že to může pak i zpětně doložit.

Ale možné to je...

Mimochodem nejasnosti tohoto typu se řeší i na diskusi eBay, viz např.
http://community.ebay.com/t5/Archive-International-Trading/Import-charges-What-the-hell/td-p/2845101
.

Moje angličtina ale není tak dobrá, abych v rychlosti dokázal pochopit
všechny detaily některých květnatých příspěvků...

--
Jirka