OT ebay USA

Jirka zaloha na volny.cz
Sobota Únor 14 11:59:08 CET 2015

Ano, je to tak, jednou jsem si to prakticky ověřil a potvrzuje se to i v
různých diskusích. Ovšem jen teoreticky, protože....viz dále.

Vůbec jsem totiž nepochopil, co na to náš finbolš, pod kterého spadá i
clobolš. První, co by člověka napadlo je to, že jsou zase sto let za
opicemi a vůbec netuší, která bije...

No dobře, člověk by to nijak nehonil, ale jde o to, aby nějakého jejich
parazitického snaživce nenapadlo, že by se to dalo dodatečně ukrást (oni
to nazývají "výběrem") a ev. za to ještě dovozce potrestat...

Rád bych měl jejich oficiální stanovisko, ale svého času za něj chtěli
výpalné okolo 10 kpeněz českých (z ministerstva apod.), čičmundové na
lokálních pobočkách nebudou vědět nic, nebo se budou kroutit a mlžit
(ověřeno - viz jiné vlákno).

Abych to řekl více zařazeně pro ty, co stát považují za svého taťku: to,
že Vám zaplacení imporrt charges nabídnou v zámoří, ještě vůbec
neznamená, že to chápe a přijímá náš taťka.

Taťka naprosto neřeší, že by místo tisíců stran zcela nepochopitelných
nesmyslů v tzv. zákonech měl jasně, stručně a nejlépe na příkladech
vysvětlit třeba právě takovéto věci. A že by dále měl mít bezplatnou a
rychle funkční poradnu, kam by se lidi mohli obracet při nejasnostech ve
výkladu.

Jenže - co by pak dělaly ty spousty úředníků, právníků a podobných
existencí...

Pro nechápavé:

finbolš = finanční úřad

clobolš = celní úřad