OT:statika domu (bylo: Re: Propojovaci krabice pro zasekani do panelu)

Jirka zaloha na volny.cz
Pondělí Únor 2 21:39:36 CET 2015

Nečetl jsem to nijak podrobně, jen přelétl.

Nepřipadá mi to vůbec katastrofální, prostě trošku "hovorový" projev a
pokud to takto bylo na přednášce, tak jen dík za to.

Usínajících posluchačů tam totiž pak nemuselo být tolik...

Co se pravopisu týče, příp. hrubky mohly vzniknout kdekoliv jinde a/nebo
později. Nezaregistroval jsem v tom letu žádnou, ale nevylučuju.

Taky bych rozlišoval překlepy, nebo špatnou interpunkci apod. vs. např.
do očí bijící neshodu podmětu s přísudkem (dnes běžná záležitost a
největší lahůdkou je, když je to v půlce věty dobře a ve zbývající špatně).

Když to ale celé porovnám s projevem některých jedinců třeba i zde v
konferenci, tak se jedná o vybranou češtinu...

--
Jirka