OT:statika domu (bylo: Re: Propojovaci krabice pro zasekani do panelu)

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pondělí Únor 2 21:10:40 CET 2015

Tedy ja se rad poucim v kteremkoli technickem oboru, ale humanitni cast
meho vzdelani mi zabranila precist cely dokument, vzdal jsem to asi ve
tretine.
Po technicke strance to bude zrejme zajimave, ale po jazykove strance je
to naprosta katastrofa, fakt jsem to nezvladnul (se tady s holkou zrovna
ucime vyjmenovana slova, tak mam jazykove centrum zjevne prilis rozbourene
Jestli to psal prednasejici, tak jen tise doufam, ze o stavarine vi vic,
nez o (rodnem?) jazyku...

Pavel Kutina