jake Lipol baterky do sroubovaku

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Prosinec 23 15:42:56 CET 2015

Myslím, že nějaká diagnostika je lepší než odpínaní baterek.
Třeba moje vrtačka i šroubovák mají tlačítko a 3 LEDky. Stisknu tlačítko,
a LEDky zelena-oranžová-červená řeknou, kolik ještě zbývá. Nic to samo
nežere, a hlavně Vám to dá info, kolik ještě můžete dělat. S tím odpínáním
děláte, děláte, a najedou konec. To mi nepřijde moc šikovné.
Jen kdybych si to bastlil sám, tak tam dám těch LEDek aspoň 5.

PL