OT: Servo - přesnost, opakovatelnost, hodiny, mechanicka konstrukce

Ales Filip nostromo na khnet.info
Pátek Prosinec 11 08:46:21 CET 2015

Dobrý den,

Mám postaveného toho robo pavouka, na které mi tiskl díly p. Burian.
Je v něm 12ks serv SG90. Před montáží jsem si je všechny nastavil na 90"
a nasadil na jejich drážkované hřídelky táhla. Rozdíl byl odhadem v
rozsahu od 80 do 100", přesazení "o zub" bylo ještě horší.
Ale když jsem s nima několikrát pootočil tam a zpátky, tak se všechna
serva vrátila na "svých" 90". Takže jsem to musel doladit softwarově.
Ještě 2 upozornění.
Serva dělají docela rámus.
Robot má při chůzi odběr skoro 1A (12 serv). Trochu jsem podcenil
napájení, a musel jsem koupit jinou baterku.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip
  Kutná Hora