Mereni proudu s galvanickym oddelenim

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Neděle Srpen 23 20:51:56 CEST 2015

Myslíte do stejneho mista druky optoclen, otevreny znamym proudem a
vyhrivany stejnym teplem, jako referencni a porovnavat napeti na
vystupech? To by mozna slo i bez toho operaku, tusim, ze mi na MCU jeste
jeden analogovy vstup vyzbyl a nejaky ten bajt v pameti urcite taky.

Diky, to by mohlo vyhovovat. Ale jestli jste to myslel jinak, tak se
omlouvam za nepochopeni :)

Pavel Kutina