Mereni proudu s galvanickym oddelenim

Neděle Srpen 23 21:23:12 CEST 2015

Ledky obou optočlenů do série, výstupem jednoho se zpětnovazebně řídí
proud a druhý optočlen se vyhodnocuje.
https://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=7&ved=0CEwQFjAGahUKEwj3rqiW9b_HAhVCthQKHXQ1AYs&url=http%3A%2F%2Fwww.vishay.com%2Fdocs%2F83708%2Fappn50.pdf&ei=zhvaVfePGMLsUvTqhNgI&usg=AFQjCNFUmKsGVW5gOEc1403t_NfU7cJlCw&cad=rja