Windows 7, 8.1, 10 - jak na upgrade a downgrade

Pavel Poucha p.poucha na papouch.com
Čtvrtek Srpen 13 17:16:50 CEST 2015

Zdravím,

my máme pro nás taky "dvorního" dodavatele PC, který věci rozumí. Je to
jednomužná firma a stará se nám o vše. Počítače dodáváme i některým
zákazníkům jako součást řešení, běží většinou nepřetržitě. A až na drobnosti
problémy nejsou. Ovšem je pravda, že ty počítače jsou uvnitř velmi pěkně
udělané, nikde nic volného, takže vzduch může proudit jak má. A komponenty
nejsou ty nejlevnější.

Pak tu máme jeden server od HP, dost vytížený, a s ním první 2 roky byla
pořád nějaká zábava. Vše bez problémů vyměněno v záruce, ovšem těch příhod
bylo na můj vkus trochu moc. Ještě že fileserver s aplikacemi je jiný a na
serveru od HP běží jen SAP, Pohoda a nějaké další databáze. Od HP máme jen
tento jeden server (takže to může být náhoda), ale tedy již nikdy více.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com