Windows 7, 8.1, 10 - jak na upgrade a downgrade

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Srpen 13 22:49:53 CEST 2015

Servery HP jsou zábavné. Občas mi nějaký projde rukama,
instaluju na to SW. Jsou to většinou nějaké laciné servery DLxx.

Když to startuje, je to jako start stíhačky. Pak asi 5 minut
dělá nějaké BIOSové akce. Po nabootování už to řve jenom
jako dopravní letadlo.

Domů ani zadarmo.

PL