RE: spam v poště

Zdeněk zdej na atlas.cz
Čtvrtek Srpen 13 13:53:53 CEST 2015

Právě mi přišel spam a lámu si hlavu, co má být vlastně řečeno touto větou
na konci:
"Chytraschranka.cz není odesílatelem tohoto obchodního sdělení. Tento e-mail
Vám byl zaslán na základě Vaší registrace na stránkách společnosti, která je
odesílatelem tohoto sdělení. Svůj souhlas s příjímáním obchodních sdělení
můžete odebrat níže, či zaslat e-mail na..."

Takže buď spamují plošně a touto větou to chtějí zakrýt nebo můj mail někde
získali a nechtějí se pochlubit kde?
Jaký je nejlepší postup proti těmto spamům? Když kliknu na odhlášení, tak ho
spíše odhlásím nebo tím spíše potvrdím, že má adresa je aktivní?

Z.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jindroush
Sent: Thursday, August 06, 2015 4:43 PM
To: HW-news
Subject: Re: spam v poště

Rad bych to upresnil - to zlo zlouci asi chyta dynamicky kdejakej antivirus,
ale je dost mozny, ze ten doc dropper ne (kazdy moderni malware se sklada z
vice casti, AV staci zachytit jednu z nich, aby zlo zastavil). Takze
usuzovat z toho, ze na Virustotalu ten doc dropper chyti jeden dva podivny
antiviry, ze to 'nikdo nechyta', je nespravne. A to pomijim to, ze na VT
nejsou ty samy AV s tema stejnema moznostma, jako na uzivatelove stroji.