RE: OT: spam v poště

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Čtvrtek Srpen 13 14:23:33 CEST 2015

Pravděpodobnější je ta druhá varianta. Bránit se moc nedá, antispamy na
tento typ mailů moc nereagují, zvlášť když jsou česky. Teoreticky je jde
nahlásit jako spamery na různé black listy, to by asi mohlo fungovat úplně
nejlíp.
Čas od času, když dorazí mail do mailboxu, který jsem nikdy nikde
neregistroval, tak to přepošlu na ÚOOÚ, ale o účinnosti celkem pochybuju.