hwKlimatizace -vcera bylo pozde

jurp jurp na volny.cz
Pondělí Srpen 10 11:17:39 CEST 2015

Z me  zkusenosti, relativne tiche byly Sencor, York. Urcite ne
Airland. Chce to projit podle datasheetu.
Uznani zaruky je treba zjistit u dodavatele.

A ted specialitka.
On je dneska diky z...vene EU legislative vlastne problem si tu
jednotku sam namontovat. Montaz a praci s chladivem smi provadet pouze
certifikovana osoba/firma. Prodejce uz podle nove legislativy vam nemusi
prednaplnenou jednotku vlastne prodat pokud nedolozite, ze ji bude
instalovat certifikovana osoba. Samotne chladivi od 1.1.2015 vam bez
papiru taky neprodaji. Kazdy prodej se musi evidovat a min 5 let
archivovat.

JURP