hwKlimatizace -vcera bylo pozde

Jiří Vojtek konference na vojtek.biz
Pondělí Srpen 10 11:46:33 CEST 2015

Rok a neco mam
RAS-3M26 UAV-E TOSHIBA venkovní jednotka 7,5/9,0kW
RAS-B10 N3KVP-E TOSHIBA vnitřní Super Daiseikai 2,5kW
Hlasitos OK hlavne je potreba vnejsi jednotku dat na poradne silentbloky ne
ty co k tomu dodavaji - firma co mi to montovala tam dava ze skodovky ty co
drzi blok motoru.
Trubek 26m
Chladi a topi - coz je podstatny detail - lze pro ni jako pro tepelne
cerpadlo pozadat lepsi tarif D56 - sice zaplatite vice za jistic, ale potom
za kWh podstatne zajimavejsi castky. Fakticky se mi cena za elektrinu
nezvedla. Klimu tipicky pouzivame na vykryti obrovskeho tepla/ velke zimy
takze bezi relativne malo.

Montaz delala odborna firma a byli skveli - rad doporucim. Cela legrace
stala se vsim vsudy cca 114k vcetne DPH a doslova jsem na nic nesahl vcetne
malovani. V cene je I lavicka na strechu doprava, elektro a zednicke prace.
Je to ranec, ale kdyz uz druhym rokem vidim jak mohou moje deti spat dekuju
si kazdou minutu.
J.V.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Michal Gregor
Sent: Saturday, August 08, 2015 9:42 AM
To: HW-News
Subject: hwKlimatizace -vcera bylo pozde

Zdravim,
jak se divam na predpoved na dalsich 14 dni, tak by to chtelo klimatizaci.
Nejlepe vcera. Maji ji nekde vubec skladem?

Je to bytu, takze jednotka do bytu a druha cast asi na strese, tedy 10 metru
trubek. Mohou byt tak dlouhe?
Nebo to dat na stenu vedle okna? Ale to budou mit sousedi radost.

Michal Gregor