Teploměr s GSM přenosem

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Pondělí Září 29 17:03:13 CEST 2014

Tak jsem si jeden ten prevodnik USB-Serial na hrani koupil. Nejspise tam
bude cinsky klon, hlasici se jako  PL--2303HXA, protoze pod WIN8.1 mi to
neslo. Profilfic na to take upozornuje.
Nakonec jsem aktualizoval ovladac na nejaky z netu a uz jede.
http://minhdanh2002.blogspot.cz/2013/12/using-prolific-pl2303-usb-to-ttl.html
https://dl.dropboxusercontent.com/u/5881137/Profilic_Win8_x64_x86.zip

a ten odkazuje na:
http://leftbraintinkering.blogspot.sg/2013/05/usb-to-serial-prolific-2303-device.html

Az ted jsem zjistil, ze i prodejce na to upozornuje:
*7,Support WIN7 system ,not support WIN8!*

Takze kdybyste to nekdo potrebovali pod Win8 a vyse, at vite, zeje tam
drobny zadrhel.

Martin Hanek