Hlava tlaciarne - teplotny snimac

Úterý Září 16 09:49:18 CEST 2014

Dne 16. září 2014 9:34 Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napsal(a):

> Velmi vtipne.
>
> Tak ktory link z toho, co vypluje gugl, je konkretne to, co som pisal, t.j.
> reverz existujucej tlaciarne a novy fw prip. hw nan?

Já jsem to nemyslel jako vtip, lmgtfy.com jsem použil jen jako zkratku. Ty
skupiny nadšenců, co si vyrábí vlastní tiskárnu, už zřejmě existují. Ono
dost často platí, že ten samý nápad už dostal někdo přede mnou. (Potíž je v
tom, že díky dnes tak populárním 3D tiskárnám bude vyhladávač vracet odkazy
především na ně, takže by to chtělo k dotazu v googlu přidat ještě "-3D".)

Ale dělat reverz celé tiskárny a psát si svůj FW není IMHO úplně nejlepší
nápad, protože je to příliš specifické - máte konkrétní tiskárnu s
konkrétním HW, který navíc výrobce může změnit, přičemž označení tiskárny
bude stejné nebo skoro stejné (za číselné označení přidá písmeno). Takže by
bylo spíš lepší jít cestou stavby vlastního HW kolem cartridge, případně
použít z tiskárny jen mechaniku a elektroniku udělat komplet svoji.

P.K.