Hlava tlaciarne - teplotny snimac

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Úterý Září 16 09:55:48 CEST 2014

Domaca tlaciaren, to som este nerobil. Paci sa mi ten napad.
Neviem ako Jano, ale ja hlavny kamen urazu vidim v tych cartridge. Je
to klucovy prvok tej DIY tlaciarne (ci uz vo variante "vezmem kasnu
tlaciarne, vyhodim hnilu elektroniky a dam si tam svoju" alebo vo
variante "mechaniku si vyrobim na sustruhy/freze/3d tlaciarni, ale
hodim tam origo cartridge"), pricom vyrobca sa mzoe rozhodnut, ze ho
vyrabat nebude alebo ze ho pozmeni a tym dost "nastrbi" cely projekt.
Skratka, open-hardware sa IMHO neda budovat na takto ne-open
komponente, ale to moze byt len moj predsudok. Na druhu stranu treba
dodat, ze vytesnovanim takychto komponentov prideme k tomu, ze sa da
poskladat akurat tak nieco na urovni BT-100
http://www.root.cz/clanky/periferni-zarizeni-osmibitovych-pocitacu-vyrabena-v-cssr/#k05
lebo domaca vyroba cartridge je asi trochu "mimo rozsah".