Hlava tlaciarne - teplotny snimac

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Neděle Září 14 22:25:35 CEST 2014

Když to nezprovoznili ani v Rusku, tak to nejde. Bude to v procesoru.EEprom
tam není. Všechno bude v procesoru. Já se někde dočetl, že tam odejde nějaký
budič hlavy. Jestli je to pravda, tak to nevím. Zkušebně jsem projel
polovodiče co umím změřit na desce, odpory, pojistky. Po dvou dnech jsem si
řekl, že koukat na TV by bylo praktičtější.
Míra

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Troller
Sent: Sunday, September 14, 2014 7:05 PM
To: HW-news
Subject: Re: Hlava tlaciarne - teplotny snimac

Zdravím,
  tak to bych tedy byl velice zvědav, jak je to kurvítko implementováno.
Víme, že výměna hlavy nepomůže. Zkoušel již někdo něco jiného ? Řídicí desku
? Nejspíš to bude v ní, ale taky by nemuselo...
  Je v tom k nalezení nějaká EEPROM ? Bylo by zajímavé porovnat ji ve stavu
nezkurvítkovaném a zkurvítkovaném, třeba někde bude k vidění bitík jinak
:-).
Nebo je EEPROM nevyčtitelná a jako součást CPU ? Dá se to flashnout ?
Kdyby ano, šlo by to ?
  Opravdu zajímavá úloha, kurvítka odstraňuji rád :-).

  Pavel