Hlava tlaciarne - teplotny snimac

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Neděle Září 14 19:04:43 CEST 2014

Zdravím,
  tak to bych tedy byl velice zvědav, jak je to kurvítko implementováno.
Víme, že výměna hlavy nepomůže. Zkoušel již někdo něco jiného ? Řídicí
desku ? Nejspíš to bude v ní, ale taky by nemuselo...
  Je v tom k nalezení nějaká EEPROM ? Bylo by zajímavé porovnat ji ve stavu
nezkurvítkovaném a zkurvítkovaném, třeba někde bude k vidění bitík jinak :-).
Nebo je EEPROM nevyčtitelná a jako součást CPU ? Dá se to flashnout ?
Kdyby ano, šlo by to ?
  Opravdu zajímavá úloha, kurvítka odstraňuji rád :-).

  Pavel