Nekvalitni tisk na jehlickove tiskarne pod Win7 ?

Jiri Sladek sladek na czhops.cz
Středa Září 10 17:27:40 CEST 2014

Díky za vysvětlení.
Díval jsem se na datum pořízení té DFXky, a ona už je u nás 20 let!
Ani jsme jí nekoupili dort ke kulatým  narozeninám.

Zpočátku se používala v textovém režimu a tiskla pěkně rychle.
Teď se používá v grafickém režimu, protože je to cesta nejmenšího
odporu, při dnešních WIN aplikacích.
Nějak nejsou lidi, aby souběžně udržovali verzi té sestavy pásek pro
textový režim.
Prostě se počká 3 hodinky, až to tiskárna vytiskne v grafice.

Jiří Sládek

Dne 10.9.2014 17:02, Radek Benedikt napsal(a):
 > Tyhle tiskárny jsou především stavěné na tisk faktur a podobných věcí
na traktorový papír.
 > Mají dokonce 2*9 jehliček a optimalizaci pohybu hlavy. Pokud ta
tiskárna má v pořádku hlavu a její servosystém
 > a rozumnou barvicí pásku, tak tiskne v "písmenkovém" režimu rozhodně
čitelně (až na Ě, É či podobná oháčkočárkovaná velká písmena).
 > V HS Draftu mají IMHO 1000 znaků za vteřinu a v normálním cca 800. V
NLQ to málokdo používal, tam jde výkon na 160 znaků za vteřinu