OT - Ceska posta oznacovani zasilek placenych bezhotovostne

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Září 4 20:52:11 CEST 2014

No v tom pripade bys nemel nic resit - pokud to ma oznacit provozovatel
tak at si tam to logo posta dotiskava sama ne? Jen ji tam holt budes
muset vynechat misto... ;-)

Respektive pro tebe by melo byt zavazne splnit literu zakona...kde se o
logu nic nepise.

RV