EMP zbrane

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Září 3 09:50:26 CEST 2014

On Wed, 3 Sep 2014, Vláďa Anděl wrote:

> Když tam píšou doba impulzu řádově v ps, to už jsou GHz a mělo by se to dát
> odstínit. To jsou snad jen takové trochu přísnější požadavky na EMC :-) a kde

To bude asi novinarska kachna. Tedy pokud se ten puls vyrabi vybuchem.
Rychlost takoveho roztazeni budou kilometry za vterinu takze z toho
koukaji tak stovky mikrosekund . Na pikosekundy by to musel spoustet
nejaky velmi rychly polovodic ale neni mi jasne jak by se za pikosekundy
indukoval vubec nejaky proud. Jedine ze by to byla "TrueEMP" zalozena
na jaderne reakci :-)