EMP zbrane

Středa Září 3 09:16:11 CEST 2014

Když tam píšou doba impulzu řádově v ps, to už jsou GHz a mělo by se to
dát odstínit. To jsou snad jen takové trochu přísnější požadavky na EMC
:-) a kde nestačí transily ... v radarech, kde je společná anténa pro
vysílač a přijímač se používala nějaká ionizační komůrka. Třeba by
stačilo začít používat technologie vyvinuté před desítkami let :-)
Anděl