OT Doporucte mobil s Androidem a GPS

Jan Smrz jan.smrz na email.cz
Neděle Říjen 26 21:41:43 CET 2014

Jeden z adeptu, co splnuje vetsinu pozadavku (cena vsak skoro 2x
prevysuje limit) je LG G2 mini, ktery ma vydrz opravdu velmi dobrou.
Pokud se bude jen obcas telefonovat, tak 5 dni je zcela realnych (napr,
ted po dvou dnech mam baterii na 62%, ale to jsem ho pouzival vcetne
internetu). Vymenu SIM ze behu jsem nezkousel, neni ale umistena pod
baterii, takze to teoreticky lze.

J.S.