OT Doporucte mobil s Androidem a GPS

Jan Matuška hw na starhill.org
Neděle Říjen 26 20:14:24 CET 2014

Prosím neberte to jako rýpnutí, ale velmi rád bych se dočkal doby, kdy
se autoři recenzí nebudou rozplývat nad dlouhou výdrží smartphonů v
momentě, kdy telefon přežije jeden pracovní den. Pokud je tedy pro Vás
dlouhá výdrž alespoň 5 dní, tak to bude asi marné - snažím se již velmi
dlouho nějaký takový najít.

JM.