monitor BENQ FP91

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pátek Listopad 14 11:39:47 CET 2014

Pozrel som si fotky toho BENQu, mechanicka stranka vyzera ako pri
Samsungoch, co som rozoberal. Netreba ziadne nastroje, cez spoj
strieborneho a cierneho plastu cesta nevedie. Treba nechtami zapacit
strieborny plast tam kde sa dotyka LCD panela a tahat tuto stranu von
od panela. Treba po obvode skusat, kde su zaskakovatka a postupne ich
tymto stylom vycvakat vsetky.

miro

Dňa 14. novembra 2014 11:21, Ivan Kiss <Ivan.Kiss na novohrad.sk> napísal/a: